Oferta pracy - Teleinvention: specjalista ds. obsługi klienta

Termin: 20.11.2013

Teleinvention Sp. z o.o. to firma z polskim kapitałem dostarczająca na rynku nowoczesne rozwiązania Call i Contact Center. Za nasza firmą stoi doświadczenie i potencjał technologiczny spółki giełdowej Unima 2000 S.A., która jest większościowym udziałowcem Teleinvention. Naszym celem jest wspomaganie Klientów w wyborze optymalnych rozwiązań pod względem technologicznym i kosztowym, dopasowanych do ich potrzeb. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

                Specjalista ds. obsługi klienta

 Opis stanowiska:

  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • To nie jest sprzedaż

Wymagania:

  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Biegła znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego
  • Znajomość obsługi komputera
  • Motywacja do pracy
  • Mile widzialne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Dyspozycyjność 6 lub 8 godzin dziennie

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • System szkoleń wewnętrznych
  • Pracę w godzinach 8.00 -16.00
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV  na adres: praca@teleinvention.pl

W aplikacji prosimy o podanie  numeru referencyjnego oraz klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)".

Data opublikowania: 20.11.2013
Osoba publikująca: Agnieszka Gaweł