Oferta pracy - Teleinvention: specjalista ds. obsługi klienta
Teleinvention Sp. z o.o. to firma z polskim kapitałem dostarczająca na rynku nowoczesne rozwiązania Call i Contact Center. Za nasza firmą stoi doświadczenie i potencjał technologiczny spółki giełdowej Unima 2000 S.A., która jest większościowym udziałowcem Teleinvention. Naszym celem jest wspomaganie Klientów w wyborze optymalnych rozwiązań pod względem technologicznym i kosztowym, dopasowanych do ich potrzeb. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Opis stanowiska:
- Udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- To nie jest sprzedaż
Wymagania:
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Biegła znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego
- Znajomość obsługi komputera
- Motywacja do pracy
- Mile widzialne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Dyspozycyjność 6 lub 8 godzin dziennie
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- System szkoleń wewnętrznych
- Pracę w godzinach 8.00 -16.00
- Bardzo dobrą atmosferę pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca@teleinvention.pl
W aplikacji prosimy o podanie numeru referencyjnego oraz klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)".
Osoba publikująca: Agnieszka Gaweł